Výkon a bezpečnost

Zážehový motor 1.4 95 k

Tento motor je základní zážehovou pohonnou jednotkou rodiny Tipo. Jedná se o robustní, spolehlivý a úsporný motor.

70

Nejvyšší výkon

Kw (k) přI ot./min

70 (95) při 6000

127

Nejvyšší točivý moment

Nm přI ot./min

127 při 4500

185

Nejvyšší rychlost

(km/h)

12,1

Zrychlení

(sek.) - 0-100 km/h

5,7

Spotřeba paliva

(l/100 km) v

5,7 kombinovaném provozu

133

Emise CO2

(g/km)

Emisní norma

Euro 6

 

6stupňová manuální převodovka

Zážehový motor 1.4 T-Jet 120 k

 

88

Nejvyšší výkon

Kw (k) přI ot./min

88 (120) při 5000

215

Nejvyšší točivý moment

Nm přI ot./min

215 při 2500

200

Nejvyšší rychlost

(km/h)

9,6

Zrychlení

(sek.) - 0-100 km/h

6,0

Spotřeba paliva

(l/100 km) v

6,0 kombinovaném provozu

 139

Emise CO2

(g/km)

Emisní norma

Euro 6

 

6 stupňová manuální převodovka

Zážehový motor 1.6 E-Torq 110 k AT6

 

81

Nejvyšší výkon

Kw (k) přI ot./min

81 (110) při 5500

152

Nejvyšší točivý moment

Nm přI ot./min

152 při 4500

192

Nejvyšší rychlost

(km/h)

11,5

Zrychlení

(sek.) - 0-100 km/h

6,3

Spotřeba paliva

(l/100 km) v

6,3 kombinovaném provozu

147

Emise CO2

(g/km)

Emisní norma

Euro 6

 

6 stupňová automatická převodovka

Zážehový/LPG 1.4 T-Jet 120 k

 

88

Nejvyšší výkon

Kw (k) přI ot./min

88 (120) při 5000

215

Nejvyšší točivý moment

Nm přI ot./min

215 při 2500

200

Nejvyšší rychlost

(km/h)

10,1

Zrychlení

(sek.) - 0-100 km/h

8,3

Spotřeba paliva

(l/100 km) v

8,3 kombinovaném provozu

135

Emise CO2

(g/km)

Emisní norma

Euro 6

 

6 stupňová manuální převodovka

Vznětový motor 1.3 MultiJet 95 k

Motor MultiJet je srdcem řady Tipo. Kombinuje živý výkon a nízkou spotřebu paliva ve všech podmínkách.
Inovativní vstřikovače systému MultiJet umožňují až 8 vstřiků na jeden pracovní cyklus, což za pomoci pokročilé strategie Injection Rate Shaping (IRS) optimalizuje spalování a zajišťuje jemnější a tišší běh motoru, jako i nízkou spotřebu paliva a emise.

70

Nejvyšší výkon

Kw (k) přI ot./min

70 (95) při 3750

200

Nejvyšší točivý moment

Nm přI ot./min

200 při 1500

180

Nejvyšší rychlost

(km/h)

12

Zrychlení

0-100 km/h (s)

3,7

Spotřeba paliva

(l/100 km) v

3,7 kombinovaném provozu

99

Emise CO2

(g/km)

Emisní norma

Euro 6

 

5stupňová manuální převodovka

Vznětový motor 1.6 MultiJet 120 k

Motor MultiJet je srdcem řady Tipo. Kombinuje živý výkon a nízkou spotřebu paliva ve všech podmínkách.
Inovativní vstřikovače systému MultiJet umožňují až 8 vstřiků na jeden pracovní cyklus, což za pomoci pokročilé strategie Injection Rate Shaping (IRS) optimalizuje spalování a zajišťuje jemnější a tišší běh motoru, jako i nízkou spotřebu paliva a emise.

88

Nejvyšší výkon

Kw (k) přI ot./min

88 (120) při 3750

320

Nejvyšší točivý moment

Nm přI ot./min

320 při 1750

200

Nejvyšší rychlost

(km/h)

9,8

Zrychlení

0-100 km/h (s)

3,7

Spotřeba paliva

(l/100 km) v

3,7 kombinovaném provozu

99

Emise CO2

(g/km)

Emisní norma

Euro 6

 

6stupňová manuální převodovka

Vznětový motor 1.6 MultiJet 120 k DDCT

Motor MultiJet je srdcem řady Tipo. Kombinuje živý výkon a nízkou spotřebu paliva ve všech podmínkách.
Inovativní vstřikovače systému MultiJet umožňují až 8 vstřiků na jeden pracovní cyklus, což za pomoci pokročilé strategie Injection Rate Shaping (IRS) optimalizuje spalování a zajišťuje jemnější a tišší běh motoru, jako i nízkou spotřebu paliva a emise.

88

Nejvyšší výkon

Kw (k) přI ot./min

88 (120) při 3750

320

Nejvyšší točivý moment

Nm přI ot./min

320 při 1750

200

Nejvyšší rychlost

(km/h)

10,2

Zrychlení

0-100 km/h (s)

3,8

Spotřeba paliva

(l/100 km) v

3,8 kombinovaném provozu

99

Emise CO2

(g/km)

Emisní norma

Euro 6

 

6stupňovou převodovkou DDCT

Fiat Tipo hatchback je vybaven několika vysoce moderními bezpečnostními systémy již ve standardu. Jedná se například o 6 airbagů, systém ESC s asistentem rozjezdu do kopce Hill Holder, protiblokovacím systémem brzd ABS, elektronickým rozdělováním brzdné síly EBD a sledování tlaku v pneumatikách TPMS.

Fiat Tipo hatchback - Bezpečnost

Fiat Tipo hatchback je vybaven 6 airbagy (čelními, bočními a okenními), které poskytují nejvyšší ochranu cestujícím.

Fiat Tipo hatchback - Airbagy

Maximální aktivní bezpečnost a dokonalá kontrola v nouzových situacích nebo na kluzkém povrchu díky důmyslnému systému elektronické kontroly stability ESC. Tento systém zahrnuje kontrolu prokluzu a kontrolu snížení točivého momentu motoru (ASR/MSR), prediktivní brzdový asistent (PBA), kontrolu stability (TCS), asistent rozjezdu do kopce Hill Holder (HSA), kontrolu proti převrácení (ERM) a systém kontroly trakce (TCS).

Fiat Tipo hatchback - ESC

Tipo hatchback je vybaven radarovým systémem automatického nouzového brzdění (AEB), který odhaluje potenciální riziko nehody a v závislosti na tom aktivuje brzdový systém.

Fiat Tipo hatchback – Systém automatického nouzového brzdění (AEB)

Nastavte nejvyšší rychlost, kterou chcete jet, a váš hatchback Tipo ji bude udržovat po celou dobu až do cílové destinace.

Fiat Tipo hatchback – omezovač rychlosti

Radar umístěný v přední části modelu Tipo hatchback detekuje vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a v případě potřeby upraví rychlost, aby byl dodržen bezpečný odstup.

Fiat Tipo hatchback – Adaptivní tempomat (ACC)

Protiprokluzový systém ASR zabraňuje protáčení poháněných kol snížením výkonu motoru a působením na brzdy, čímž optimalizuje trakci i na kluzkém povrchu.

Fiat Tipo hatchback - ASR

Hill Holder poskytuje pomoc při rozjezdu do kopce tím, že po dobu přibližně 2 sekund udržuje tlak v brzdové soustavě, čímž odstraňuje potřebu použití ruční brzdy.

Fiat Tipo hatchback - Hill Holder

Díky rozsáhlému použití vysokopevnostní oceli (přibližně 80 %) a strukturálním lepidlům má Fiat Tipo hatchback lehkou a pevnou samonosnou karoserii. Výsledkem je nízká hmotnost, prvotřídní jízdní dynamika a působivá odolnost v případě nárazu.

Fiat Tipo 5dveřový hatchback - Podvozek

S nezávislým zavěšením McPherson vpředu a vlečenou nápravou s torzní příčkou vzadu má Fiat Tipo hatchback spolehlivý, lehký a výkonný systém zavěšení, který pomocí tlumičů pérování s proměnlivou charakteristikou tlumení snižuje naklánění karoserie během zatáčení.

Fiat Tipo hatchback – zavěšení McPherson

I v těch nejtěsnějších místech je Fiat Tipo hatchback obratný díky rekordnímu průměru otáčení méně než 11 metrů.

Fiat Tipo hatchback - Průměr otáčení