Výkon a bezpečnost

Nové Tipo S-Design – zážehový motor 1.4 T-Jet 120 k

 

120

NEJVYŠŠÍ VÝKON

KW (K) PŘI OT./MIN

88 (120) PŘI 5000

215

NEJVYŠŠÍ TOČIVÝ MOMENT

NM (KGM) PŘI OT./MIN:

215 PŘI 2500

200

NEJVYŠŠÍ RYCHLOST

(KM/H)

9,6

ZRYCHLENÍ (S)

0/100 KM/H

9,8 SW

6,0

SPOTŘEBA PALIVA

(L/100 KM) PODLE DIREKTIVY 2004/3/EC

6,0 Kombinovaný provoz

139

EMISE CO2

(g/km)

Emisní norma motoru

Euro 6

K dispozici s

6stupňovou manuální převodovkou

zážehový motor 1.6 e-torq 110 k s automatickou převodovkou

 

110

NNEJVYŠŠÍ VÝKON

KW (K) PŘI OT./MIN

81 (110) PŘI 5500

152

NEJVYŠŠÍ TOČIVÝ MOMENT

NM (KGM) PŘI OT./MIN:

152 PŘI 4500

192

NEJVYŠŠÍ RYCHLOST

(KM/H)

11,5

ZRYCHLENÍ (S)

0/100 KM/H

11,5 HB (11,7 SW)

6,3

SPOTŘEBA PALIVA

(L/100 KM) PODLE DIREKTIVY 2004/3/EC

6,3 Kombinovaný provoz

146

EMISE CO2

(g/km)

146/147

S novým specifickým systémem.

Emisní norma motoru

Euro 6

K dispozici s

6stupňovou převodovkou DDCT

vznětový přeplňovaný motor 1.6 MultiJet 120 k

 

120

NNEJVYŠŠÍ VÝKON

KW (K) PŘI OT./MIN

88 (120) PŘI 3750

320

NEJVYŠŠÍ TOČIVÝ MOMENT

NM (KGM) PŘI OT./MIN:

320 PŘI 1750

200

NEJVYŠŠÍ RYCHLOST

(KM/H)

9,8

ZRYCHLENÍ (S)

0/100 KM/H

9,8 HB (10,1 SW)

3,7

SPOTŘEBA PALIVA

(L/100 KM) PODLE DIREKTIVY 2004/3/EC

3,7 Kombinovaný provoz

98

EMISE CO2

(g/km)

S novým specifickým systémem.

Emisní norma

Euro 6

K dispozici s

6stupňovou manuální převodovkou

vznětový motor 1.6 MultiJet 120 k DDCT

 

120

NNEJVYŠŠÍ VÝKON

KW (K) PŘI OT./MIN

88 (120) PŘI 3750

320

NEJVYŠŠÍ TOČIVÝ MOMENT

NM (KGM) PŘI OT./MIN:

320 PŘI 1750

200

NEJVYŠŠÍ RYCHLOST

(KM/H)

10,2

ZRYCHLENÍ (S)

0/100 KM/H

10,2 HB (10,4 SW)

3,8

SPOTŘEBA PALIVA

(L/100 KM) PODLE DIREKTIVY 2004/3/EC

3,8 (3,9 SW) Kombinovaný provoz

99

EMISE CO2

(g/km)

99 HB (101 SW)

S novým specifickým systémem.

Emisní norma motoru

Euro 6

K dispozici s

6stupňovou manuální převodovkou

Jednoduchost a klid: Fiat Tipo S-Design je vybaven několika vysoce moderními bezpečnostními systémy již ve standardu. Jedná se například o 6 airbagů a systém ESC s funkcí Hill Holder, protiblokovacím systémem brzd ABS, elektronickým rozdělováním brzdné síly EBD, mlhovými světly s funkcí osvětlování zatáček a sledováním tlaku v pneumatikách TPMS.

Fiat Tipo S-Design ABS

Fiat Tipo S-Design je vybaven 6 airbagy (čelními, bočními a okenními), které poskytují nejvyšší ochranu

Fiat Tipo S-Design Airbagy

Maximální aktivní bezpečnost a dokonalá kontrola v nouzových situacích nebo na kluzkém povrchu díky důmyslnému systému elektronické kontroly stability ESC. Tento systém zahrnuje kontrolu prokluzu a kontrolu snížení točivého momentu motoru (ASR/MSR), prediktivní brzdový asistent (PBA), kontrolu stability (TCS), Hill Holder (HSA), kontrolu proti převrácení (ERM) a systém kontroly trakce (TCS).

Tipo S-Design ESC

Tipo S-Design je vybavené radarovým systémem automatického nouzového brzdění (AEB), který odhaluje potenciální riziko nehody a v závislosti na tom aktivuje brzdový systém.

Fiat Tipo S-Design Full Brake Control

Radar umístěný v přední části modelu Tipo S-Design detekuje vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a v případě potřeby upraví rychlost, aby byl dodržen bezpečný odstup.

Fiat Tipo S-Design Adaptivní tempomat

Nastavte nejvyšší rychlost, kterou chcete cestovat a vaše Tipo S-Design ji bude udržovat po celou dobu až do cílové destinace.

Fiat Tipo S-Design Omezovač rychlosti

Nezávisle na vaši rychlosti kontroly prokluzu ASR využívá brzd a řízení motoru pro optimalizaci trakce Fiatu Tipo S-Design i na kluzkých vozovkách.

Fiat Tipo S-Design ASR

Hill Holder poskytuje pomoc při rozjezdu do kopce tím, že po dobu přibližně 2 sekund udržuje tlak v brzdové soustavě, čímž odstraňuje potřebu použití ruční brzdy.

Fiat Tipo S-Design Hill Holder

Díky rozsáhlému použití vysokopevnostní oceli (přibližně 80%) a strukturálních lepidel má Fiat Tipo S-Design lehkou a pevnou samonosnou karoserii. Výsledkem je nízká hmotnost, prvotřídní jízdní dynamika a působivá odolnost v případě nárazu.

Fiat Tipo S-Design Šasi

S nezávislým zavěšením McPherson vpředu a vlečenou nápravou s torzní příčkou vzadu má Fiat Tipo S-Design spolehlivý, lehký a výkonný systém zavěšení, který pomocí tlumičů pérování s proměnlivou charakteristikou tlumení snižuje naklánění karoserie během zatáčení.

Fiat Tipo S-Design Zavěšení McPherson

I v těch nejtěsnějších místech je Fiat Tipo S-Design obratný díky rekordnímu průměru otáčení méně než 11 metrů.

Fiat Tipo S-Design Průměr otáčení