Výkon a bezpečnost

Zážehový motor 0,9 TwinAir 90 k Start & Stop

Panda Cross 4x4 přichází s motorem TwinAir, výkonnou pohonnou jednotkou, která zahrnuje významné inovace vyvinuté společností Fiat pro zážehové motory. Motor je výsledkem downsizingu (zmenšování velikosti), kdy byly zredukovány objem a počet válců a rozměry motoru. To významně snižuje spotřebu paliva a emise (až o 30 %), zatímco turbodmychadlo zajišťuje stejný výkon a vlastnosti.

66,2

EC MAX. VÝKON

KW (K) PŘI OT./MIN

66,2 (85) PŘI 5500
57 (77,5) 5500*

145

EC MAX. TOČIVÝ MOMENT

NM PŘI OT./MIN

145 (14,8) PŘI 1900
100 (10,2) 2000*

164

MAX. RYCHLOST

(km/h)

12,7

ZRYCHLENÍ (SEK.)

0/100 KM/H

5,4

SPOTŘEBA

(L / 100 KM) SMĚRNICE 2004/3/ES

 

5,4-5,7 KOMBINOVANÁ SPOTŘEBA

123

EMISE CO2

(G/KM)

123-130

* V režimu ECO

Norma emisí motoru

Euro 6d-TEMP

K dispozici s

6stupňovou manuální převodovkou

Bezpečnost Cross 4x4

6 airbagů, elektronická kontrola stability ESC, ABS, ASR, ELD, systém autonomního nouzového brzdění AEB: s Pandou Cross 4x4 získáte vysokou úroveň bezpečnosti.

 

Bezpečnost vozu Fiat Panda Cross 4x4

Bez starostí, je to Panda Cross 4x4

Panda Cross 4x4 je standardně vybavena 6 airbagy: airbagy řidiče, spolujezdce, bočními a okenními airbagy. Nejvyšší úroveň bezpečnosti je zaručena pro všechny cestující.

airbagy vozu Fiat Panda Cross 4x4

Aktivní opěrky hlavy

Panda Cross 4x4 opravdu myslí na vše, proto jsou přední opěrky hlavy vybaveny systémem „anti-whiplash“ k zabránění poranění krční páteře při nárazu zezadu.

Systém k zabránění hyperflexe vozu Panda Cross 4x4

Nikdy neztratíte stabilitu

Bezproblémové řízení: vaše rodina je v maximálním možném bezpečí. S Pandou Cross 4x4 budete mít díky systému elektronické kontroly stability ESC, který zahrnuje ABS, EDB, BAS a Hill Holder pro rozjezd do kopce, dokonalou kontrolu při nouzových manévrech nebo na kluzkém povrchu.

Automatický ESC vozu Fiat Panda Cross 4x4

Vytrvalost 4x4

Panda Cross 4x4 je vybavena automaticky připojitelným systémem pohonu všech čtyř kol, který rozděluje točivý moment na obě nápravy podle potřeby. Díky nájezdovému úhlu 24° a elektronické uzávěrce diferenciálu ELD neexistuje žádný terén, který by Panda Cross 4x4 nezvládla.

pohon vozu Fiat Panda Cross 4x4

Maximální kontrola. Kdekoli.

Panda Cross 4x4 si poradí v každém terénu. Systém ASR zabraňuje, aby přední kola při zrychlení a zpomalení v podmínkách s nízkou přilnavostí prokluzovala, zatímco systém ELD vyšle točivý moment na kola, která mají největší trakci.

Fiat Panda Cross 4x4 ASR ELD

Bezpečná okolo města

Panda Cross 4x4 má sice terénního ducha, ale ví, jak se chovat i ve městě. Proto je vybavena systémem autonomního nouzového brzdění AEB, který prostřednictvím radarového snímače v předním nárazníku detekuje do 30 km/h vpředu jedoucí vozidlo nebo překážku a v případě potřeby zabrání nebo zmírní kolizi.

řízení brzd ve městě vozu Panda Cross 4x4

Bez ohledu na podmínky...

Díky nezávislému zavěšení typu McPherson vpředu a vlečené nápravě s torzně poddajnou příčkou vzadu nabízí Panda Cross 4x4 skvělou manévrovatelnost. K tomu speciální celoroční pneumatiky M+S a nic už vás nezastaví bez ohledu na počasí.

Panda Cross 4x4 - pneumatiky M+S, zavěšení McPherson

Připravena na cokoli

S Pandou Cross 4x4 si můžete zvolit jeden ze tří režimů jízdy podle aktuální potřeby:

AUTO: pro automatické řízení trakce obou náprav v závislosti na podmínkách přilnavosti.

OFF-ROAD: pro permanentní sepnutí pohonu všech kol s rozdělením točivého momentu na nápravy v závislosti na trakci kol, to vše díky elektronické uzávěrce diferenciálu ELD.

HILL DESCENT CONTROL: umožňuje zdolávání mimořádně strmých svahů včetně nerovného povrchu.

Drive Mode Selector auto Fiat Panda Cross 4x4

Bezpečnost při jízdě z kopce

Systém Hill Descent Control umožňuje zdolávání mimořádně strmých svahů včetně nerovného povrchu, a to automatickým řízením brzd a rychlosti vozidla.

Drive Mode Selector auto Fiat Panda Cross 4x4