Prestazioni e sicurezza

Zážehový motor 1.6 E-Torq 110 k

Zážehové motory modelu 500X s technologií e-TorQ poskytují dobrou úroveň výkonu a točivého momentu v jakékoliv rychlosti, a současně drží spotřebu paliva a produkci emisí na minimální úrovni v souladu s emisní normou Euro 6.

81

Nejvyšší výkon

kW (k) při ot./min

81 (110) při 5500

152

Nejvyšší točivý moment

Nm (kgm) při ot./min

152 (15,5) při 4500

180

Nejvyšší rychlost

(km/h)

11,5

Zrychlení

0 - 100 km/h (s)

6,4

Spotřeba paliva

(l/100 km)

8,7 Městský provoz

5,0 Mimo městský provoz

6,4 Kombinovaný provoz

147

Emise CO2

(g/km)

 

Emisní specifikace motoru

Euro 6

K dispozici s

5stupňovou manuální převodovkou

K dispozici s pohonem

4x2

 

Zážehový motor 1.4 MultiAir II 140 k

Model 500X S-Design využívá technologii MultiAir II druhé generace, která řídí časování sacích ventilů pomocí elektrohydraulického systému, vylepšený vačkový hřídel a specifickou strategii řízení. Tyto prvky optimalizují termodynamickou účinnost a tím i výkon, spotřebu paliva a průběh točivého momentu v nízkých otáčkách.

140

Nejvyšší výkon

kW (k) při ot./min

103 (140) při 5000

230

Nejvyšší točivý moment

Nm (kgm) při ot./min

230 (23,5) při 1750

190

Nejvyšší rychlost

(km/h)

9,8

Zrychlení

0 - 100 km/h (s)

6,0

Spotřeba paliva

(l/100 km)

7,8 (7,2*) Městský provoz

5,0 (4,9*) Mimo městský provoz

6,0 (5,7*) Kombinovaný provoz

139

Emise CO2

(g/km)

(133*)

Inovativní dvouspojková převodovka DCT zajišťuje hladký a plynulý přenos točivého momentu a trakci bez energetických ztrát během řazení.

Emisní norma

Euro 6
K dispozici s 6stupňovou manuální převodovkou

 

 

K dispozici s pohonem 4x2

Vznětový motor 1.3 MultiJet II 95 k

Model 500X S-Design je vybaven technologií MultiJet II: inovativní vstřikovače umožňují až 8 vstřiků na jeden pracovní cyklus, což za pomoci pokročilé strategie Injection Rate Shaping (IRS) optimalizuje spalování a zajišťuje jemnější a tišší běh motoru.

70

Nejvyšší výkon

kW (k) při ot./min

70 (95) při 3750

200

Nejvyšší točivý moment

Nm (kgm) při ot./min

200 při 1500

172

Nejvyšší rychlost

(km/h)

12,9

Zrychlení

0 - 100 km/h (s)

4,1

Spotřeba paliva

(l/100 km)

4,7 Městský provoz

3,8 Mimo městský provoz

4,1 Kombinovaný provoz

107

Emise CO2

(g/km)

Emisní specifikace motoru

Euro 6
K dispozici s 5stupňovou manuální převodovkou

 

K dispozici s pohonem 4x2

Vznětový motor 1.6 MultiJet II 120 k

Model 500X S-Design je vybaven technologií MultiJet II: inovativní vstřikovače umožňují až 8 vstřiků na jeden pracovní cyklus, což za pomoci pokročilé strategie Injection Rate Shaping (IRS) optimalizuje spalování a zajišťuje jemnější a tišší běh motoru.

88

Nejvyšší výkon

kW (k) při ot./min

88 (120) při 3750

320

Nejvyšší točivý moment

Nm (kgm) při ot./min

320 (32,6) při 1750

186

Nejvyšší rychlost

(km/h)

10,5

Zrychlení

0 - 100 km/h (s)

4,1

Spotřeba paliva

(l/100 km)

4,7 Městský provoz

3,8 Mimo městský provoz

4,1 Kombinovaný provoz

109

Emise CO2

(g/km)

Emisní specifikace motoru

Euro 6



K dispozici s 6stupňovou manuální převodovkou nebo dvouspojkovou automatickou převodovkou DDCT
K dispozici s pohonem 4x2

Vznětový motor 2.0 MultiJet II 140 k

Model 500X S-Design je vybaven technologií MultiJet II: inovativní vstřikovače umožňují až 8 vstřiků na jeden pracovní cyklus, což za pomoci pokročilé strategie Injection Rate Shaping (IRS) optimalizuje spalování a zajišťuje jemnější a tišší běh motoru.

140

Nejvyšší výkon

kW (k) při ot./min

103 (140) při 4000

350

Nejvyšší točivý moment

Nm (kgm) při ot./min

350 (35,7) při 1750

190

Nejvyšší rychlost

(km/h)

9,5

Zrychlení

0 - 100 km/h (s)

6,0

Spotřeba paliva

(l/100 km)

5,8 (6,5*) Městský provoz

4,4 (4,9*) Mimo městský provoz

4,9 (5,5*) Kombinovaný provoz

130

Emise CO2

(g/km)

(144*)

Elektronicky řízená 9stupňová automatická převodovka zajišťuje větší odezvu, lepší zrychlení a plynulejší změnu, maximální potěšení z jízdy a vyšší účinnost.

Emisní specifikace motoru

Euro 6
K dispozici s 9stupňovou automatickou převodovkou

 

K dispozici s

9stupňovou automatickou převodovkou
K dispozici s pohonem 4x4

Elektronicky řízená 9stupňová automatická převodovka zajišťuje větší odezvu, lepší zrychlení a plynulejší změnu, maximální potěšení z jízdy a vyšší účinnost.

Zážehový motor 1.4 MultiAir II 170 k

Model 500X S-Design využívá technologii MultiAir II druhé generace, která řídí časování sacích ventilů pomocí elektrohydraulického systému, vylepšený vačkový hřídel a specifickou strategii řízení. Tyto prvky optimalizují termodynamickou účinnost a tím i výkon, spotřebu paliva a průběh točivého momentu v nízkých otáčkách.

170

Nejvyšší výkon

kW (k) při ot./min

125 (170) při 5500

250

Nejvyšší točivý moment

Nm (kgm) při ot./min

250 (25,5) při 2500

200

Nejvyšší rychlost

(km/h)

8,6

Zrychlení

0 - 100 km/h (s)

4,1

Spotřeba paliva

(l/100 km)

8,5 Městský provoz

5,7 Mimo městský provoz

6,7 Kombinovaný provoz

157

Emise CO2

(g/km)


Elektronicky řízená 9stupňová automatická převodovka zajišťuje větší odezvu, lepší zrychlení a plynulejší změnu, maximální potěšení z jízdy a vyšší účinnost.

Emisní specifikace motoru

Euro 6
K dispozici s 9stupňovou manuální převodovkou
K dispozici s pohonem 4x4

 

Systém signalizuje nebezpečí jakmile jeho radarové a video senzory odhalí příliš velký rozdíl v rychlosti vůči vpředu jedoucímu vozidlu. Před potenciálním nebezpečím nehody varuje řidiče modelu 500X S-Design, a pokud ani tak nereaguje, aktivuje brzdy sám s cílem nehodě zabránit nebo zmírnit její následky.

Fiat 500X S-Design Brzdový asistent

Adaptivní tempomat, který je u modelu 500X S-Design k dispozici na přání, dovoluje řidiči nastavit rychlost a udržovat ji po celou dobu cesty. Díky radaru v přední části vozidla dokáže systém odhalit vozidla v
dráze pohybující se pomalu nebo zpomalující, a na základě toho upravit rychlost pro zachování bezpečného odstupu.

Fiat 500X S-Design Adaptivní tempomat

S modelem 500X S-Design už nebudou mrtvé úhly problémem.
Systém kontroluje přítomnost vozidel v kritických místech a informuje o nich řidiče světlenou ikonou v zrcátku na příslušené straně a také zvukovou výstrahou.

500X S-Design Monitoring mrtvého úhlu

Tento systém modelu 500X S-Design přichází ke slovu při neúmyslné změně jízdního pruhu (tzn. Bez použití směrových světel).
Vizuální signál na panelu s kontrolními ukazateli je doprovázen větším odporem v řízení proti změně směru.

Sledování jízdních pruhů není k dispozici pro motorizace 1.6 e-TorQ a 1.3 MultiJet

Fiat 500X S-Design Sledování jízdních pruhů

Zadní parkovací kamera modelu 500X S-Design a parkovací senzory jsou připravené podat pomocnou ruku během manévrování.
Systém detekce křížení dráhy za vozidlem je zvláště užitečný během parkování v podmínkách snížené viditelnosti (monitoring mrtvého úhlu).

Fiat 500X S-Design Zadní couvací kamera

Jízdní vlastnosti 500X S-Design jsou vynikající a vůz tak poskytuje skutečné potěšení z jízdy jak na silnici, tak i v terénu.
Vděčí za to mimo jiné o ocelové nosné struktuře z vysokopevnostní oceli s vysokou torzní tuhostí a nezávislému zavěšení typu MacPherson na všech čtyřech kolech.

500X S-Design Podvozek a zavěšení kol

Snadná volba režimu jízdy odpovídajícího potřebám řidiče:

• Auto: optimalizuje komfort a spotřebu paliva modelu 500X S-Design
• Sport: přímější odezva a maximální potěšení z jízdy
• All Weather: optimalizovaný režim pro podmínky špatného počasí nebo terén z horší přilnavostí

 **Není k dispozici u modelů s motory 1.6 e-TorQ a 1.3 MultiJet

500X S-Design Volič režimu jízdy

Model 500X S-Design je vybaven systémem elektronické
kontroly stability ESC, který zahrnuje rovněž nejmodernější funkce ASR/MSR, Hill Holder, ABS+EBD, DST and ERM.

500X S-Design ESC, výkon na vozovce