Výkon a bezpečnost

Technologie ve jménu bezpečnosti


500X může být na přání vybaveno radarovým systémem automatického nouzového brzdění (AEB), které odhaluje potenciální riziko nehody.
. V případě zjištění příliš velkého rozdílu v rychlosti mezi vozem 500X a vozidlem jedoucím před ním, nejdříve řidiče upozorní a pokud řidič nereaguje, spustí brzdový systém, a zamezí tak nárazu nebo jej zmírní.

Fiat 500X S-Design brake control

Pro řidiče, kteří vždy hledí dopředu


S modelem 500X Mirror se nemusíte obávat mrtvých úhlů při odbočování nebo změně jízdního pruhu, jelikož systém kontroluje přítomnost jiných vozidel v nejkritičtějších místech a na hrozící nebezpečí vás upozorní zvukovou výstrahou a blikající kontrolkou na vnějších zpětných zrcátkách.
Pokud vám při vyjíždění z parkoviště zkříží cestu jiné vozidlo nebo chodec, systém vás upozorní, abyste zabrzdili.

Fiat 500X S-Design Adaptive Cruise Control

SUV, které ví, jakou cestou se vydat


Pokud se neúmyslně vychýlíte z jízdního pruhu, žádný strach. Funkce asistenta sledování jízdních pruhů modelu 500X Mirror vás upozorní a udrží vozidlo v jízdním pruhu, jedoucí v přímém nebo nepatrně zahnutém směru, čímž zamezí nebezpečnému kličkování při zmatečné reakci. Držte se rovně a nevybočujte.

500X S-Design blind spot assist

Technologie, která vidí dozadu


Díky parkovací kameře s naváděcími čarami a parkovacími senzory vám model 500X Mirror pomůže s každým manévrem.
Navíc díky technologii detekce pohybu za vozem model 500X Mirror signalizuje, kdy je bezpečné vycouvat z parkovacího místa, a to i při nízké viditelnosti (monitoring mrtvého úhlu).

Fiat 500X S-Design rear camera

Aktivní bezpečnost na palubě modelu 500X Mirror je na nejvyšší úrovni. Systém ESC zajišťuje perfektní ovladatelnost během nouzových manévrů. Tento systém zahrnuje funkce ASR/MSR, Hill Holder, ABS+EBD, ERM a DST, aby byla vaše cesta bezpečná za všech podmínek, na kluzkém nebo svažitém povrchu, při brzdění nebo za silného větru.

500X S-Design ESC road performance

Zážehový motor 1.6 E-Torq 110 k

Motory e-TorQ zajišťují vysoké úrovně točivého momentu a výkonu při všech otáčkách a udržují spotřebu paliva a emise na uzdě, v souladu s normou Euro6.

81

Max. výkon

kW (k) při ot./min

81 (110) při 5500

152

Max. točivý moment

Nm (kgm) při ot./min

152 (15,5) při 4500

180

Maximální rychlost

(km/h)

11,5

Zrychlení z 0 na

0 - 100 km/h (s)

6,4

Spotřeba paliva

(l/100 km)

8,7 Městský provoz

5,0 Mimoměstský provoz

6,4 Kombinovaný provoz

147

Emise CO2

(g/km)

 

Emisní norma

Euro 6
K dispozici s pětistupňovou
manuální převodovkou

K dispozici s pohonem

4x2

 

Zážehový motor 1.4 MultiAir II 140 k

Model 500X využívá technologii MultiAir druhé generace, která řídí časování sacích ventilů pomocí elektrohydraulického systému, vylepšený vačkový hřídel a specifickou strategii řízení. Tyto prvky optimalizují termodynamickou účinnost, a tím i výkon, spotřebu paliva a průběh točivého momentu v nízkých otáčkách.

103

Max. výkon

kW (k) při ot./min

103 (140) při 5000

230

Max. točivý moment

Nm (kgm) při ot./min

230 (23,5) při 1750

190

Maximální rychlost

(km/h)

9,8

Zrychlení z 0 na

0 - 100 km/h (s)

6,0

Spotřeba paliva

(l/100 km)

7,8 (7,2*) Městský provoz

5,0 (4,9*) Mimoměstský provoz

(5,7*) Kombinovaný provoz

139

Emise CO2

133*
(g/km)

*Údaje pro dvouspojkovou převodovku DDCT

Emisní norma

Euro 6
 

K dispozici s šestitupňovou manuální nebo dvouspojkovou
automatickou převodovkou DDCT

K dispozici s pohonem 4x2

Vznětový motor 1.6 MultiJet II 120 k

Model 500X Mirror je vybaven technologií MultiJet II: inovativními vstřikovači, které umí řídit až 8 vstřiků v jednom cyklu, a tím optimalizovat spalování. Dále využívá stále se zdokonalující technologie, jako např. Injection Rate Shaping (IRS), která zlepšuje proces spalování za účelem zajištění nízkých úrovní hluku a emisí.

88

Max. výkon

kW (k) při ot./min

88 (120) při 3750

320

Max. točivý moment

Nm (kgm) při ot./min

320 (32,6) při 1750

186

Maximální rychlost

(km/h)

10,5

Zrychlení z 0 na

0 - 100 km/h (s)

4,1

Spotřeba paliva

(l/100 km)

4,7 Městský provoz

3,8 Mimoměstský provoz

4,1 Kombinovaný provoz

109

Emise CO2

(g/km)

Emisní norma

Euro 6
K dispozici s šestistupňovou manuální a dvouspojkovou automatickou převodovkou DDCT
K dispozici s pohonem 4x2