Proč se omezovat pouze na silnice?

     

Maximální funkčnost a nadání pro jakýkoliv povrch charakterizují tyto dvě verze s pohonem všech kol. Panda 4x4 Climbing a především Panda Cross jsou ideálními vozy pro jízdu v terénu. Svěží, stylové, účinné a agilní s nedostižně kompaktními rozměry. Spojují schopnosti off-roadů vyšších segmentů na pouhých 370 cm délky. Nabízí výkon, účinnost, ovladatelnost a osobitý styl městského vozu se vzrušujícími jízdními vlastnostmi. Jde skutečně o jediné vozy svého druhu.

Modely využívají elektronickou uzávěrku diferenciálu ELD, přičemž Panda byla prvním vozem na trhu, který tuto technologii zavedl.

PANDA CROSS

nabízí systém Terrain Control, který maximálně využívá výhody pohonu všech kol, když se přizpůsobuje jízdním podmínkám. Umožňuje vám vybrat jeden ze tří režimů jízdy:

  • AUTO pro automatické rozdělování točivého momentu mezi nápravy v závislosti na přilnavosti.
  • OFF ROAD, kdy je pohon všech kol neustále aktivní pro optimální výkon v terénu. Točivý moment je rozdělován mezi obě nápravy, brzdy pak působí na kola, která ztrácejí adhezi (nebo se otáčejí rychleji než ostatní), a tím přenáší točivý moment na kola s lepší trakcí.
  • HILL DESCENT CONTROL umožňuje zdolávat mimořádně strmé svahy a přejíždět velmi hrbolatý povrch, a to automatickým řízením brzd a rychlosti vozu.


Každý detail Pandy Cross byl navržen tak, aby byla okamžitě rozeznatelná a výrazná, k čemuž využívá stylistický jazyk typický pro vozy SUV. Vše začíná na přední části, která má díky novému nárazníku zcela nový vzhled. Nárazník se může pochlubit výraznou ochrannou částí v matně titanovém odstínu s otvory ve tvaru „squircle", tedy čtverce se zaoblenými rohy, charakteristickém motivu Pandy. Tažná oka mají nový design a zářivě červený odstín a dokonale podtrhují offroadový charakter vozu. Rámečky světlometů jsou rovněž zcela nové. Světlomety a nové mlhovky jsou součástí masky chladiče spolu s lištou a logem. LED světla denního svícení jsou pak zakomponovaná do ochranné části. Při pohledu z boku si lze povšimnout několik specifických prvků, jakými jsou lemy blatníků, výrazné boční lišty s logem Cross a nové střešní ližiny, které mají stejnou povrchovou úpravu jako ochrana přídě. 15“ litá kola mají pětipaprskový V design a jsou leštěná. Záď je charakteristická novým nárazníkem s ochrannou spodní částí, která designem i povrchovou úpravou koresponduje s ochrannou částí přídě. Leštěné rámečky světel a chromovaná koncovka výfuku dotvářejí unikátní vzhled vozu. Tyto detaily zaujmou na první pohled, vozu propůjčují velmi specifický nádech a okamžitě vyjadřují jeho dynamiku a schopnosti.

Nová Panda Cross poskytuje velkorysý prostor pro cestující, pohodlí pěti dveří a velký modulární zavazadlový prostor, to vše na pouhých 370 cm. Navíc interiér nabízí specifické textilní čalounění, kůží čalouněný volant a hlavici řadicí páky a také výrazný lem na přístrojovém panelu. Ve standardní výbavě najdeme automatickou klimatizaci, UConnect rádio s MP3, Bluetooth, USB, AUX a odnímatelným držákem na telefon, ovládání na volantu, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka a výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Motorizace

Panda Cross je k dispozici s naftovým vznětovým přeplňovaným motorem 1.3 MultiJet II o výkonu 95 k. Navíc ve srovnání s Pandou 4x4, od které je tato verze odvozena, nabízí ještě lepší schopnosti v terénu. Svým nájezdovým úhlem 24° a úhlem sjezdu 34° v kombinaci s většími celoročními pneumatikami 185/65 R15 poskytuje skutečně překvapující schopnosti v terénu a výjimečný komfort na silnici.

Panda Cross Sestavte si tento model